Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 12 April 2018

Apa Rahsianya Budak Ni? | SEGAR BADAN Walaupun Berjaga Malam Daripada Pukul 12.00 Tengah Malam Sampai 8.00 pagi


Apa Rahsianya Budak Ni? | SEGAR BADAN Walaupun Berjaga Malam Daripada Pukul 12.00 Tengah Malam Sampai 8.00 pagi  | HALLO! Assalamualaikum dan Selamat Pagi | Hari ni saya seronok, walaupun malam tadi saya berjaga daripada pukul 1200 malam sehingga jam sekarang ini, saya hanya tidur sekejap-sekejap sahaja.

Prof Dr. Muhaya Pengguna Byoung


Memang penat oo, berjaga malam ni, walaupun tak de buat apa-apa, terconggok je kat depan opis ni tapi dia penat, mata je penat.

Sapa kata mata tak rabak tu tipu lah, rehat paling baik adalah tidur. Itu tak ada takwil-takwil.

Saya nak cerita pasal SEGAR BADAN selepas seharian berjaga malam tadi. Saya sekarang ni tengah consume supliment Byoung yang PROF. DR. MUHAYA makan tu.


Niatnya nak jaga kesihatan je insyallah. Tapi asbabnya tengah malam tadi yang saya kena duty sampai pagi. So pagi ni kena kerja pulak. adu yai...memang ngantuk, mata rabak la kan. Badan pulak penat.

So malam tadi saya ambik satu Sachet Byoung Malam dan pagi ni sebelum sarapan saya consume Byoung Pagi.

Alhamdulillah saya rasa lebih segar sikit, harap-harap bos bagi tidur la sekejap. 

Byoung ni jangan salah anggap pulak, dia bukan ubat hilang mengantuk ye, tapi ianya untuk membaiki sel-sel kita yang dah dipakai malam tadi. dan banyak lagi fungsi dia.

Di samping itu, bila kita kurang tidur dan kurang rest ni, otak kita tak stabil, so Byoung ni membantu kita menstabilkan dan mempositifkan otak kita ini.

nak tahu Apa itu Byoung? JOM....saya ceritakan sikit pasal produk ni.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

[KEBAIKAN & KELEBIHAN B'YOUNG]

💖 Meneutralkn radikal bebas
💖 Menggalakkn pembentukan tulang sihat
💖 Menggalakkn fungsi kelenjar dalaman / organ yg lebih baik
💖 Menolong mengurangkn kolestrol tidak baik (LDL)
💖 Mengawalaturkn sistem peredaran
💖 Meningkatkn kekenyalan Kulit utk kelembutan sprt semasa muda
💖 Meningkatkn tahap tenaga
💖 Meningkatkn penyerapan nutrien
💖 Melegakan stres / kemurungan
💖 Meningkatkn kepekaan mental
💖 Mengawalaturkn sistem percernaan
💖 Meecergaskn libido
💖 Menguatkn sistem imun 
💖 Menggalakkn Tidur yg lbh baik
💖 Menggalakkn fungsi Usus yg sihat
💖 Meningkatkn pengawalan berat badan, mengurangkn berat badan yg berlebihan 
💖 Cuci buah pinggang 
💖 Beralkali 
💖 Segar badan 
💖 Buang angin
💖 Lawas pembuangan 
💖 Stabil darah tggi
💖 stabil kencing manis
💖 Rawatan strok
💖 penawar resdung
💖 Detoks
💖 Migrain 
💖 Lelah
💖 awet Muda
💖 Muda Dalaman
💖 xde Uban
💖 kurang stress
💖 Yakin Diri
💖 Ada jati diri
💖 Rawat Cancer
💖 Pesakit Jantung
💖 Mencerahkn Kulit
💖 Cantik body
💖 Menstabilkn hormon
💖 Mengesan penyakit awal
💖 melambatkan monopaus
💖 Mengecutkn fibroid
💖 Mengawal Cyst
💖 Pikat suami 
💖 Suami semakin sayang
💖 Mengecutkn rahim
💖 penawar Gout 
💖 penawar Eczema 
💖 kulit jd lembap
💖 kulit jd mulus
💖 Tumbuh sel baru
💖 Buasir
💖 rawatan kencing manis kritikal (daging buruk hok kerat jari doh)
💖 Cuci usus 
💖 Tambah tenaga 
💖 Cerdas
💖 cergas
💖 Cerdik
💖 rawatan bersalin
💖 baiki saraf
💖 lambat nyanyuk
💖 Tidur berkualiti
💖 Ringan badan
💖 atasi mslh kemurungan
💖 segala penyakit kulit/elergik
💖 tinggi protein
💖 berani

www.wasap.my/60199978427/BYOUNG

#ZhulianPowerGreen2039
#ZhulianDistributors
#PengedarZhulian

Wednesday, 11 April 2018

KERJA KOSONG DI KUANTAN 2018 | KERJA PARTIME INCOME RM 5000 SEBULAN DALAM SETAHUN

KERJA KOSONG DI KUANTAN 2018 | [KERJA PARTIME INCOME RM 5000 SEBULAN DALAM SETAHUN]

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Mungkin ada di kalangan anda yang teruja bila saya iklan kerja kosong, sebelum ini saya ada kedai bekam di Taman Tas Kuantan. Namun akibat kesempitan wang saya terpaksa tutup kedai tersebut.

Kerja Kosong Di Kuantan 2018


Perkhidmatan bekam,refleks, urut semuanya saya hentikan sehinggalah kewangan saya stabil. Saya sangat percaya bahawa bidang bekam ini akan membawa keuntungan terhadap perniagaan dan membawa kebaikan kepada masyarakat sekeliling. Namun demikian, saya tidak mampu untuk melaksanakannya sekarang.

Jika anda berkehendakkan ilmunya, saya sudi mengajar anda.

KERJA KOSONG DI KUANTAN 2018 | [KERJA PARTIME INCOME RM 5000 SEBULAN DALAM SETAHUN]

Apakah kerja kosong yang saya maksudkan? Kedai bekam sudah dihentikan operasinya. Saya di sini menawarkan kerja yang tidak memerlukan sebarang tenaga yang banyak, sesuai untuk yang mencari kerja kosong, kerja ini sesuai untuk pelajar, pekerja stesen minyak, cleaner, golongan muda lelaki dan wanita, makcik dan pakcik yang ingin mencari kerja kosong dan semua yang bergelar rakyat Malaysia yang inginkan DUIT.

Apakah kerja itu?

KERJA KOSONG DI KUANTAN 2018 | [KERJA PARTIME INCOME RM 5000 SEBULAN DALAM SETAHUN]

Saya cuma ingin membuka minda anda yang memerlukan kerja kosong ini, namun anda perlu spend money sebagai modal permulaan sebanyak RM 450.00, anda bukan bayar pada saya tetapi bayar kepada syarikat secara terus.

Modal itu bukan sekadar modal, anda boleh pilih barang-barang yang daripada 400 jenis barang untuk anda jual kembali atau untuk kegunaan anda sendiri.

Anda juga perlu menghadiri kelas untuk mengenali produk yang dibeli tersebut dan perlu menjualnya.

KERJA KOSONG DI KUANTAN 2018 [KERJA PARTIME INCOME RM 5000 SEBULAN DALAM SETAHUN]

Saya tak adalah modal RM 450.00 tersebut?

Jika anda tidak ada modal tersebut, saya anggap  anda tidak mahukan kerja kosong yang memberikan pendapatan sehingga RM 5000.00 dalam masa setahun dengan syarat kita bersungguh-sungguh dan work smart dan kerja berpasukan . Dengan bermodalkan RM 450.00, saya jamin anda adalah orang yang akan berjaya kelak. Syarikat hanya menyediakan peluang kerja kosong ini untuk anda tinggal sahaja lagi anda ambil peluang itu atau tidak.

KERJA KOSONG DI KUANTAN 2018 | [KERJA PARTIME INCOME RM 5000 SEBULAN DALAM SETAHUN]

Bila saya boleh mula kerja ni? 

Kerja kosong ni bermula sejurus sahaja anda membayar modal RM 450.00 tersebut. dan anda akan diberikan consult oleh saya untuk bersama-sama bekerja.

Boleh percaya ke Syarikat ni?

Anda tidak rugi dan anda tidak akan ditipu kerana syarikat sudah establish di Malaysia selama 29 tahun. 

Apa nama syarikatnya?

Syarikah Zhulian Marketing Sdn Bhd. Anda boleh google website Zhulian di internet.

Apa tunggu lagi, Orang berjaya tidak akan bertangguh.

Ayuh wasap saya segera.

www.wasap.my/60199978427/KerjaKosongZhulian

Friday, 5 January 2018

PESAN JUMAAT 1.0 : ORANG YANG TAK TERSENTUH API NERAKA

PESAN JUMAAT 1.0 : ORANG YANG TAK TERSENTUH API NERAKA

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. Pagi yang elok sejuk ini, mari kita berselawat kepada Nabi Muhammad SAW, Nabi junjungan besar kita. 

PESAN JUMAAT 1.0 : ORANG YANG TAK TERSENTUH API NERAKA

Doakan kepada kedua ibu bapa kita agar mereka kekal sihat dan beramal ibadah kepada Allah SWT. Kepada ibui bapa yang telah meninggal dunia, mari kita sedekah Al Fatihah buat mereka. AL Fatihah.

Di sini saya ingin berkongsi tentang Hadith nabi tentang orang yang tak tersentuh api neraka. Mari kita ambil pengajaran daripada hadith tersebut.

Rasulullah shallallahu alaihi wassalam bersabda :

‎ﻋَﻦِ ﺍﺑْﻦِ ﻣَﺴْﻌُﻮﺩٍ، ﻋَﻦِ ﺍﻟﻨَّﺒِﻲِّ - ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ - ،ﻗَﺎﻝَ : ﺃَﻻَ ﺃُﺧْﺒِﺮُﻛُﻢْ ﺑِﻤَﻦْ ﺗُﺤَﺮَّﻡُ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﺍﻟﻨَّﺎﺭُ؟ ﻗَﺎﻟُﻮﺍ : ﺑَﻠَﻰ ﻳَﺎ ﺭَﺳُﻮﻝَ ﺍﻟﻠﻪِ، ﻗَﺎﻝَ : ﻋَﻠَﻰ ﻛُﻞِّ ﻫَﻴِّﻦٍ، ﻟَﻴِّﻦٍ، ﻗَﺮِﻳﺐٍ، ﺳَﻬْﻞٍ

"Maukah kalian aku tunjukkan orang yang Haram baginya disentuh api neraka?" Para sahabat berkata, "Mahu, wahai Rasulallah!" Baginda menjawab: "Mereka adalah orang yang HAYYIN , LAYYIN, QARIB, SAHL."

(HR At-Tirmidzi dan Ibnu Hiban. At-Tirmizi menyatakan ia HASAN GHARIB)

❗ Hadis ini dinilai SAHIH oleh Al-Albani

1. HAYYIN 
Orang yang memiliki ketenangan dan keteduhan lahir maupun batin. Tidak mudah memaki, melaknat serta teduh jiwanya.

2. LAYYIN
Orang yang lembut dan santun, baik dalam bertutur-kata atau bersikap. Tidak kasar, tidak semaunya sendiri. Lemah lembut dan selalu menginginkan kebaikan untuk sesama manusia.

3. QARIB 
Akrab, ramah diajak bicara, menyenangkan bagi orang yang diajak bicara. Dan murah senyum jika bertemu.

4. SAHL 
Orang yang tidak mempersulitkan sesuatu. Selalu ada solusi/ penyelesaian bagi setiap permasalahan.

"Telah aku sampaikan, YA RABB."

Wallahua'lam

Rujukan :
Page Dr Ustaz Rozaimi Ramle - Hadith

Monday, 1 January 2018

[BEKAM MURAH DI KUANTAN 2018] BEKAM RUMAH KE RUMAH DI KUANTAN BOLEH BOOKING SEKARANG

[BEKAM  RUMAH KE RUMAH DI SEKITAR KUANTAN 2018] BEKAM RUMAH KE RUMAH DI SEKITAR KUANTAN BOLEH BOOKING SEKARANG BAGI TAHUN 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

[BEKAM  RUMAH KE RUMAH DI SEKITAR KUANTAN 2018] - Darah Tinggi

Apa khabar semua, Selamat Tahun Baru 2018 kepada semua warga Kuantan. Saya doakan agar semuanya sihat-sihat semuanya.

Tahun baru ni, mestinya semua orang menanam azam baru. Bagi anak-anak sudah tentu sekolah tahun ini mereka berazam untuk menjadi seorang murid yang cemerlang. Kita pula berazam untuk terus cemerlang dalam kerjaya.

bagi orang bisnes, tahun ini, keuntungan mesti lebih daripada tahun lepas. Setiap azam yang kita tanam adalah harapan yang belum lagi pasti menjadi kenyaataan. Untuk menjadikan kenyataan ianya memerlukan pengorbanan. 

Oleh itu, saya juga mempunyai azam sebagaimana saudara, tahun ini saya berazam untuk menambah baik perkhidmatan bekam rumah ke rumah di sekitar Kuantan kepada saudara-saudara yang memerlukan.

Saya buat Perkhidmatan bekam rumah ke rumah di sekitar Kuantan ini disamping ingin menerangkan kepada anda tentang baiknya bekam ini jika diamalkan untuk tujuan kesihatan.

Saya ingin terangkan Perkhidmatan bekam rumah ke rumah di sekitar Kuantan ini sebagai suatu altenatif buat anda yang kesibukan menguruskan rumah tangga seharian.

Saya juga ingin menyatakan Perkhidmatan bekam rumah ke rumah di sekitar Kuantan yang saya laksanakan ini boleh dilihat dengan mata kepala anda sendiri guna untuk anda boleh jua belajar untuk yang berminat.

dan yang penting anda jua akan mendapat kesihatan yang berpanjangan setelah menggunakan Perkhidmatan bekam rumah ke rumah di sekitar Kuantan ini insyallah. Dengan izin Allah jua atas kehendakNya. Amin.

Buat anda yang memerlukan boleh menghubungi saya di talian 0199978427 atau wasap terus ke www.wasap.my/60199978427