Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 6 July 2017

[MAHARAJALAWAK GILERRR] Kisah Lawak Perempuan Solat Jamaah Di Surau

[MAHARAJALAWAK GILERRR] | Kisah Lawak Perempuan Solat Jamaah Di Surau. Petang-petang ni dengar cerita lawak seronok juga kan? Pernah tak korang dengar Kisah Lawak Perempuan Solat Jamaah Di Surau. Aku rasa tentu korang rasa masa tu tak lucu kan?

Jadi di sini aku nak kongsikan kisah-kisah lucu yang korang rasa tak lucu jadi lucu. 

Ni cerita perempuan je la yer...he he hee. Tentu korang pernah terpijak kain telekung sendiri bila bangun dari sujud kan ? atau pun terpijak kain telekung member. Tak yah tipu, pernah kan, kan kan kan...

Muka member selamber dekkk jer...

Pernah tak korang bila bangun dari solat dah berada di bahagian lelaki sorang-sorang? 

Asal aku sorang je ni...

Padanlah dulu aku nak cau dulu...Marah bini aku aku nanti nganjing kepada golongan dia...he he..he

PS : SEELOK-ELOKNYA MUSLIMAT SOLAT DI RUMAH.



No comments:

Post a Comment