Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 27 April 2015

BEKAM RESDUNG | Pengalaman Bekam Kali Pertama

BEKAM RESDUNG | Pengalaman Bekam Kali Pertama | Pengalaman Bekam pelajar form 2 yang mengalami masalah resdung. Pada mulanya beliau agak ketakutan untuk datang berbekam. "sapa minta adik datang nak bekam ni, Jawabnya "Mak". Ada point kat muka nanti, adik nak buat tak? Beliau agak takut dan nampak di riak wajahnya.

"Nanti call Ummi dulu" jawabnya. "Ok lah ummi cakap buat. Sambil baring saya tekap cup bekam di belakangnya, menunggu proses pembiaran beliau asyik bertanya, dah cucuk ke bang, dah cucuk ke bang. Saya tahu beliau agak nervous. 

BEKAM RESDUNG | Pengalaman Bekam Kali Pertama

Saya alihkan fokusnya dengan bersembang perkara lain, tentang sekolah, tinggal kat mana, adik beradik berapa orang dan sebagainya.

Saat nak cucuk tu, dia masih bertanya sakit tak bang. Sambil tanya tu saya cucuk, dia masih tanya lagi. "dah cucuk pun". "Eh. Tak sakit pun".

Saya bagitau dia adik tengok je bekam ni sakit, adik kena rasa baru adik tahu sakit ke tak".

Semoga adik ni, sembuh dari penyakit resdungnya.

Untuk temunjanji Bekam & Urut Putrajaya & Kuantan Hubungi:- 

Asyraf Bekam Ke Rumah​ 019-997 8427

No comments:

Post a Comment