Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 12 April 2018

Apa Rahsianya Budak Ni? | SEGAR BADAN Walaupun Berjaga Malam Daripada Pukul 12.00 Tengah Malam Sampai 8.00 pagi


Apa Rahsianya Budak Ni? | SEGAR BADAN Walaupun Berjaga Malam Daripada Pukul 12.00 Tengah Malam Sampai 8.00 pagi  | HALLO! Assalamualaikum dan Selamat Pagi | Hari ni saya seronok, walaupun malam tadi saya berjaga daripada pukul 1200 malam sehingga jam sekarang ini, saya hanya tidur sekejap-sekejap sahaja.

Prof Dr. Muhaya Pengguna Byoung


Memang penat oo, berjaga malam ni, walaupun tak de buat apa-apa, terconggok je kat depan opis ni tapi dia penat, mata je penat.

Sapa kata mata tak rabak tu tipu lah, rehat paling baik adalah tidur. Itu tak ada takwil-takwil.

Saya nak cerita pasal SEGAR BADAN selepas seharian berjaga malam tadi. Saya sekarang ni tengah consume supliment Byoung yang PROF. DR. MUHAYA makan tu.


Niatnya nak jaga kesihatan je insyallah. Tapi asbabnya tengah malam tadi yang saya kena duty sampai pagi. So pagi ni kena kerja pulak. adu yai...memang ngantuk, mata rabak la kan. Badan pulak penat.

So malam tadi saya ambik satu Sachet Byoung Malam dan pagi ni sebelum sarapan saya consume Byoung Pagi.

Alhamdulillah saya rasa lebih segar sikit, harap-harap bos bagi tidur la sekejap. 

Byoung ni jangan salah anggap pulak, dia bukan ubat hilang mengantuk ye, tapi ianya untuk membaiki sel-sel kita yang dah dipakai malam tadi. dan banyak lagi fungsi dia.

Di samping itu, bila kita kurang tidur dan kurang rest ni, otak kita tak stabil, so Byoung ni membantu kita menstabilkan dan mempositifkan otak kita ini.

nak tahu Apa itu Byoung? JOM....saya ceritakan sikit pasal produk ni.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

[KEBAIKAN & KELEBIHAN B'YOUNG]

💖 Meneutralkn radikal bebas
💖 Menggalakkn pembentukan tulang sihat
💖 Menggalakkn fungsi kelenjar dalaman / organ yg lebih baik
💖 Menolong mengurangkn kolestrol tidak baik (LDL)
💖 Mengawalaturkn sistem peredaran
💖 Meningkatkn kekenyalan Kulit utk kelembutan sprt semasa muda
💖 Meningkatkn tahap tenaga
💖 Meningkatkn penyerapan nutrien
💖 Melegakan stres / kemurungan
💖 Meningkatkn kepekaan mental
💖 Mengawalaturkn sistem percernaan
💖 Meecergaskn libido
💖 Menguatkn sistem imun 
💖 Menggalakkn Tidur yg lbh baik
💖 Menggalakkn fungsi Usus yg sihat
💖 Meningkatkn pengawalan berat badan, mengurangkn berat badan yg berlebihan 
💖 Cuci buah pinggang 
💖 Beralkali 
💖 Segar badan 
💖 Buang angin
💖 Lawas pembuangan 
💖 Stabil darah tggi
💖 stabil kencing manis
💖 Rawatan strok
💖 penawar resdung
💖 Detoks
💖 Migrain 
💖 Lelah
💖 awet Muda
💖 Muda Dalaman
💖 xde Uban
💖 kurang stress
💖 Yakin Diri
💖 Ada jati diri
💖 Rawat Cancer
💖 Pesakit Jantung
💖 Mencerahkn Kulit
💖 Cantik body
💖 Menstabilkn hormon
💖 Mengesan penyakit awal
💖 melambatkan monopaus
💖 Mengecutkn fibroid
💖 Mengawal Cyst
💖 Pikat suami 
💖 Suami semakin sayang
💖 Mengecutkn rahim
💖 penawar Gout 
💖 penawar Eczema 
💖 kulit jd lembap
💖 kulit jd mulus
💖 Tumbuh sel baru
💖 Buasir
💖 rawatan kencing manis kritikal (daging buruk hok kerat jari doh)
💖 Cuci usus 
💖 Tambah tenaga 
💖 Cerdas
💖 cergas
💖 Cerdik
💖 rawatan bersalin
💖 baiki saraf
💖 lambat nyanyuk
💖 Tidur berkualiti
💖 Ringan badan
💖 atasi mslh kemurungan
💖 segala penyakit kulit/elergik
💖 tinggi protein
💖 berani

www.wasap.my/60199978427/BYOUNG

#ZhulianPowerGreen2039
#ZhulianDistributors
#PengedarZhulian